Jun 13, 2009

Sommarlov

Idag har jag äntligen skrivit klart den sista hemtentan för denna terminen och nu är det SOMMARLOV!! Det skall spenderas med mycket böcker, men också med mycket frisk luft och natur hoppas jag.

De senaste dagarna har jag spenderat med att läsa Bert-böcker, de är ju så underbart roliga!
Jag och Sandra har också "shoppat" lite i Borås...om man nu kan kalla en trip till Donken, lite cider och ett par nya rosa mjukisbyxor för shopping.
Sen sov tjockisen över och vi åt godis, drack cider och latade oss framför "På andra sidan häcken".

Jag tycker att jag har för lite filmer alltså... ska gå och räkna, hang on! Jag har bara ca 150-talet filmer, några olika TV-serier och lite dokumentärer att titta på. Skandal! Jag måste köpa fler.

Men först och främst måste jag gå och äta middag - det blir lax idag!

Goodbajs

No comments:

Post a Comment