May 29, 2011

SMS-kalas

Hade tråkigt så jag satt och bläddrade igenom gamla sms i mobilen. Came across några favoriter som jag tänkte dela med mig av :)
(Vissa av sms:en redigerar jag lite alt. anonymiserar, för att inte någon ska känna sig alldeles för utsatt. Om någon ändå blir upprörd, holler to me och jag tar bort.)



"Nu vet jag vad jultomten gör när det inte är tomtesäsong! Han kör buss! Ska jag ringa uppdrag granskning och berätta om min upptäckt?" - Lina, Jultomteupptäckt del 1

"Ja jag sitter på bussen nu och jag lovar att det är jultomten som kör, han har det längsta skägg jag någonsin sett, rätt biffiga armar som om han är van att bära tunga säckar och så ser han väldigt snäll ut. Vem skulle det annars vara?" - Lina, Jultomteupptäckt del 2

"Ps. Eh, va? Ds." - Lina

"Undra om man kan kissa och ta deo samtidigt... Ja! D kunde man visst. Ser man på." - Pär, kungen av intressanta iakttagelser

"Flicka på fyra år frågar mig: är du mamma? Jag: nej det är jag inte. Flicka: Jaha, för du har så stora bröst! Jag: ...." - Sandra, alltid lika glad på jobbet ;)

"Haha abba på radio då tänker jag på er :)" - Pär associerar musik av tvivelaktig kvalitet med Lina och mig

"Hej hoppas du inte var vaken ville bara störa lite :) kiss kiss!" - Pär, så onödig ibland

"Skulle kunna säga att jag har gjort mycket, men det har jag ju inte :)" - Anna S, om hur mycket hon hade pluggat om Shakespeare

"Nej. Jag har precis bajsat slem och fått nån konstig svullnad i rövhålet" - Anonym, annars får jag nog stryk ^^

"Motherfucker, dickhead, fucktard, whore, bitch, cocksucker, cunt! I hate robin!!" - Sandra, lagom glad på sin f.d. granne

"Bajsar du?" - Emelie Gunnarsson, på den gamla goda tiden när vi hade praktik ihop

"Och just det, dagen har hittills toppats av att en fågel sket på mig på väg till jobbet...bra dag..." - Alex, a.k.a. Lammkotletten, a.k.a. Mr Borås, hade en jobbig dag ^^

"Jag saknar ju mina goa flickor! Hoppas ni har det bra! Massa kram" - Pär, han kan också vara söt och omtänksam. Ibland.

"Läser grammatik och saknar dig!!! :)" - Gabriella Bicok klarar sig knappt utan mina expertkunskaper i grammatik ;)

"Otroligt taskigt. De ställer fram en kakburk mitt på bordet och sedan när man öppnar den är den inte full med kakor, utan full med tenta istället : (" - Adam Karlsson blev besviken över att det inte serverades smaskigheter ur tentafrågeburken



Ja, det var ett urval av några av mina favvisar. Hoppas någon tyckte det var lite kul iaf.

Peace out

1 comment: